צרו איתנו קשר
סגרו פנייה
חייגו עכשיו
חייגו עכשיו
09-7663108

צרו איתנו קשר

ואנו נחזור אליכם בהקדם

אני מרשה לשלוח לי דיוור במייל/ הודעה לנייד תנאי השימוש

קליטה לעבודה של צרכן נותן שירות - עקרונות מנחים

ימיו הראשונים של עובד בארגון מוגדרים כימים בעלי השפעה קריטית להשתלבותו של זה בעבודה. חוקרים מצאו כי לתהליך הקליטה לעבודה יש השפעה על מידת שביעות הרצון מהעבודה, על רמת המחויבות הארגונית ולמידת ההצלחה בביצוע התפקיד של העובד. כל כניסה למסגרת חדשה יוצרת מתח ולחץ, מכאן שגם תהליך הקליטה לעבודה מלווה בסטרסורים שונים. אלה יכולים לבוא לידי ביטוי בצוות, בקרב לקוחות השירות וכמובן סטרסורים שהעובד עצמו חש בהם. כשאנו דנים בקליטה לעבודה של צרכנים נותני שירות, נוכל למצוא רגישויות נוספות בתהליך ועקב כך יש חשיבות לנהל את הקליטה בקפידה יתרה. קיימות גישות שונות הנוגעות לקליטה של עובד חדש, בכלל, ושל צרכנים נותני שירות, בפרט, ולאחריות של כל אחד מהצדדים בתהליך. מסמך זה מטרתו להדגיש נקודות ייחודיות לתהליך, ולהציע תהליך קליטה מותאם.

להמשך

נשמח להכיר ולתת עוד מידע ופרטים
מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אני מרשה לשלוח לי דיוור במייל/ הודעה לנייד תנאי השימוש

משרדים ראשיים
באר שבע
רח’ רמב"ם 4 08-6655462
כפר סבא
רח’ תע”ש 20 09-7656475
שעות פעילות מענה טלפוני במשרדים ראשיים
חדשנות בשיקום
icon map
השירותים ניתנים בפריסה ארצית
map