עלון למעסיקים בנושא הצבת יעדים ומשוב
הצבת יעדים מבהירה לעובד מה נדרש ממנו במסגרת תפקידו, ובכך מסייעת לכוון את אופן תפקודו, הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. כאשר אנו מציבים יעדים, אנו מגדירים גם לעצמנו, כמעסיקים, מהם הדברים החשובים והמהותיים לנו ביותר. ככל עובד אחר, גם הצרכן נותן השירות – צנ"ש (עובד בעל ידע מניסיון), זקוק לשיחת משוב תקופתית, כדי לדעת כיצד הארגון מעריך אותו ומה נדרש ממנו על מנת לשפר את ביצועיו. כאשר מדובר בעובד בעל ידע מניסיון, ישנן סוגיות ייחודיות, אשר הופכות צורך זה לבולט אף יותר. בעלון זה תוכלו להכיר גורמים המסייעים לעובד לעמוד ביעדים וכלים יישומיים לביצוע שיחות משוב יעילות.