עלון למעסיקים בנושא חשיפה
עלון זה עוסק בחשיפת עובד צרכן נותן שירות מנקודת מבטו של המנהל. סביב תהליך החשיפה עולות דילמות שונות, כגון: תגובת הלקוחות, צוות העובדים, עובדי שיקום נוספים שבאים במגע עם המסגרת ועוד; השלכות על מתן השירות של המסגרת; השפעה על עבודת הצנ"ש, יכולתו לעמוד בדרישות התפקיד, ביטויים שונים לידע מניסיון שרכש מתוך חוויותיו. כל אלו תופסים מקום משמעותי בהתנהלות המסגרת המעסיקה, ועליהם אמון המנהל, שתפקידו בהקשר זה הוא לווסת ולכוון את תהליך החשיפה כך שכל הצדדים יפיקו ממנו את המיטב.