עלון למעסיקים בנושא ניהול משברים
עלון המעסיקים מהווה מקור לידע ולעדכון לכם מנהלים ועובדים מקצועיים שמעסיקים צרכנים נותני שירות בארגונכם. הגליון הנוכחי יעסוק בנושא ניהול משברים בעבודה בכלל ובהעסקה של צרכנים נותני שירות בפרט. ניהול משברים אישיים של עובדים הוא נושא רגיש בעבודתו של מנהל. אלו מצבים בהם אתם נדרשים ללכת על חבל דק - לתת מענה בו זמנית למצבו האישי של העובד ולדאוג למימדים משימתיים של העבודה, תוך חתירה לחזרה לשגרה ויציבות (עמידה ביעדים ובתפוקות נדרשות). בגליון זה נבקש להגדיר מהו משבר, לבדוק האם משברים של צרכנים נותני שירות הם שונים ובאיזה אופן ונבקש להציע מודל מנחה להתמודדות מצבים אלו.