צרו איתנו קשר
סגרו פנייה
חייגו עכשיו
חייגו עכשיו
09-7663108

צרו איתנו קשר

ואנו נחזור אליכם בהקדם

אני מרשה לשלוח לי דיוור במייל/ הודעה לנייד תנאי השימוש

המשוב

המשוב  מסכם את תהליך הסקר. הוא מתקיים בשיתוף כל בעלי העניין במסגרת – נציג היזם, נציגי צוות, מקבלי שירות ובני משפחה של מקבלי השירות. דו"ח המשוב מציג את הממצאים בסבב הראיונות הנוכחי, לעומת הממצאים בסבב הקודם באותה מסגרת. במהלכו מתקיימת סקירה של השינויים שהתרחשו במסגרת בפרק הזמן שקדם ונעשית קריאה משותפת בדו"ח, תוך סיעור מוחות ודיון מעמיק אודות הממצאים ומשמעותם 

 המפגש מאפשר לקבל תמונה מקיפה אודות המסגרת. קבלת משוב ישיר ומידי אודות העבודה המושקעת וסיוע במיפוי הצרכים והדגשים לעבודה. מעבר לכך, לאורך כל תהליך הסקר והמשוב, אנו מחויבים לסודיות כלפי המסגרות והתוצאות הפרטניות אינן מועברות למשרד הבריאות. כך, התהליך המתקיים על ידי גורם חיצוני, אובייקטיבי, באווירה פתוחה ולא מבקרת מאפשר התנעה והאצה של תהליכי חשיבה ולמידה, הבנה עמוקה יותר של תהליכים ומעל לכל – דיאלוג פתוח בין מקבלי השירות והצוות.  

 תהליכים אלו נמשכים גם לאחר המשוב, במסגרת התהליך של החזרת הממצאים אל כלל מקבלי השירות, אנחנו מזמינים לבדוק ביחד שאלות, לדון בהן ולהעמיק כך את ההבנה של המשמעויות שלהן. דברים שלא עולים בהכרח ביום יום וודאי שלא כשהם נשאלים ישירות על ידי הצוות. בכך הסקר מאפשר ומקדם שיח במסגרת. 

 מאפיינים אלו עומדים בבסיס תהליכי שינוי ושיפור רבים, בהם נוכחנו במהלך השנים. שיפורים אשר הושגו או קודמו בעקבות הסקר ואשר הביאו בהתאמה לשיפור בשביעות הרצון. שיפורים אלו כללו, בין היתר, הטמעה של התערבויות, פיתוח תוכניות ייחודיות, הקצאת אנשי צוות ומקבלי שירות לתפקידים מיוחדים (כגון אחראים על תחום פנאי או על קליטה וליווי של מקבלי שירות חדשים במסגרת), שותפות רבה ומשמעותית יותר של מקבלי השירות בתהליכי חשיבה וביצוע, מתן מקום מרכזי וברור יותר לתוכניות השיקום ועוד ועוד. 

 אנשי צוות שהשתתפו בפגישת משוב מספרים:  

 "הסקר עוזר לנו להבין אם אנחנו בכיוון הנכון. טוב שחלק גדול ממקבלי השירות אמרו שהם מרוצים מהצוות ומהשירות. צריך לבדוק את השאלה למה אדם שעושים אתו תוכנית שיקום כל שנה, לא מרגיש שזה שלו? לוקחת מהסקר גם את זה שהשפה השיקומית תהייה יותר נוכחת ויותר מוטמעת." (מנהלת אזור בדיור מוגן) 

"לוקחת מהמשוב שחשוב לקיים תיאום ציפיות עם מקבלי השירות מדי פעם. חשוב גם לתווך את הפעילויות שתורמות למיומנויות חברתיות. צריך לחשוב ביחד עם מקבלי השירות גם איך לשתף אותם יותר, שיהיו יותר אקטיביים. בעקבות הנתונים שעולים מהמשוב אני רוצה לפתח ולהפעיל קבוצה חברתית בנושא של הערכה עצמית ודימוי עצמי." (רכזת במרכז חברתי) 

"בשבילי זה מעניין לראות תמונת מצב ומיפוי של השטח דרך העיניים של מקבלי השירות. שמחה לראות שמקבלי השירות יודעים להגדיר מטרות ומשתמשים בשפה שיקומית. הסקר הוא כלי למידה. מעורר מחשבה על שינויים. איך להצמיח לעומק את השירות. לוקחת לעצמי לשים לב יותר לפעילות חברתית מעבר לשעות המפגש עם החונך. לבדוק יותר את הפעילות הספורטיבית של מקבלי השירות. זה דבר שהוא חשוב. רוצה להשריש את זה שהרכזים זמינים גם עבור מקבלי השירות." (מנהלת אזור בחונכות) 

 

המשוב

נשמח להכיר ולתת עוד מידע ופרטים
מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אני מרשה לשלוח לי דיוור במייל/ הודעה לנייד תנאי השימוש

משרדים ראשיים
באר שבע
רח’ רמב"ם 4 08-6655462
כפר סבא
רח’ תע”ש 20 09-7656475
שעות פעילות מענה טלפוני
חדשנות בשיקום
icon map
השירותים ניתנים בפריסה ארצית
map