לוגו יוזמה
לפרוץ גבולות ומגבלות,
לשבור שיאים בכל פעם מחדש,
לשילוב מוצלח בקהילה

מאגר ידע וסיפורים אישיים


כאן תוכלו למצוא סיפורים אישיים, מאמרים ופרסומים שנכתבו על ידי צרכנים נותני שירות.


סיפורים אישיים


צרכנית של סל שיקום ולפתע פתאום עובדת שיקום - איך הדבר מרגיש?

"זה בטח לאנשים ממש מסכנים, עניים, שאין להם משפחה, נטושים ובכלל חולים יותר ממני". אלו היו המחשבות באופן כללי. להמשך קריאה, לחצו כאן


ידע זה כוח

בזמן שישבתי שבעה על אמי, החלו לעלות לי זיכרונות מהילדות אותם הדחקתי הרבה שנים. היה לי קשה מאוד להתמודד עם הזיכרונות שצפו, ניסיתי לקבל תמיכה מאחיי, אך לא קיבלתי עזרה מהם והרגשתי כי אני לבד.להמשך קריאה, לחצו כאן 


האמונה בחיי

בשנה האחרונה הצלחתי להפסיק לעשן לגמרי אחרי 15 שנה שאני מעשנת קופסא ליום. בחצי שנה רזיתי 16 ק"ג בכוחות עצמי. גיליתי כוחות שיש בי שלא הייתי מודעת אליהם קודם, אבל הצלחתי ואני עדין מצליחה. הבנתי שיש לי כח רצון מאוד חזק, כח רצון שמלווה אותי בשיקום שלי, בהחלמה שלי ובחיים שלי. הייתי בבור גדול ושחור ובחרתי לקום ממנו, בחרתי לחיות את החיים. להמשך קריאה, לחצו כאן 


להעז לצאת לדרך

בשנים בהם עבדתי במסעדה, הרגשתי שאני מזינה אנשים במזון ל"גוף", הבישולים שלי תובלו בהמון אהבה, הגשתי לסועדים את הצלחות המלאות בכל טוב, בעיניים נוצצות. אבל הרגשתי כמיטב הקלישאה שחסר לי תבלין...אישי, שלי! התחזק בי הרצון לעבוד עם אנשים לא רק דרך המזון הגופני אלא באמצעות הקשר , המבט בעיניים, היחס, ההקשבה. להמשך קריאה, לחצו כאן 


 

 

טור מרגש שכתבה לקוחה של תכנית "צרכנים נותני שירות" - לקריאת המגזין


טור שכתבה מנהלת הוסטל המעסיקה צנ"שים - לקריאת המגזין


מאמרים 


אמון ספק ונחישות - לקריאת המאמר


ההחלמה וקשר התקווה / פטרישיה דיגן - לקריאת המאמר


סיפור ההחלמה של פטרישיה דיגן - לקריאת המאמר


מצרכנים לנותני שירות - לקריאת המאמר


חווית המעבר - לקריאת המאמר


תמצית מאמרה של אנדראה עיני פינרט על היחסים השיקומיים - לקריאת המאמר


ערכים וזהות מקצועית - לקריאת המאמר


מהחלמה אישית למומחיות ייחודית  - לקריאת המאמר


עובדים סוציאליים מתמודדים - לקריאת המאמר


בין הפרקטיקה לתיאוריה ובין האישי למקצועי - לקריאת המאמר


ממטופל למטפל - אנשי מקצוע המתמודדים עם הפרעה פסיכיאטרית - לקריאת המאמר


של מי האחריות? - לקריאת המאמר


עניינים של זהות - לקראית המאמר


לא מספיק משוגעת בשבילי - לקריאת המאמר


כאבים שלא נראים - לקריאת המאמר


תהליך ההחלמה- זהות שייכות ומה שביניהם - לקריאת המאמר


מחקר הערכה על התכנית (2013), זהות מקצועית של צרכנים נותני שירות והשתלבותם בעבודה 

מכון צפנת למחקר, ייעוץ ופיתוח ארגוני-  zofnat@zofnat.co.il

מטרות המחקר הייתה לבחון ולהעריך את מידת השתלבותם והצלחתם של צרכנים נותני שירות (צנ"שים) בעבודתם; לברר את מרכיבי הזהות המקצועית של הצנ"שים ואת מידת הצלחת התכנית בגיבושה של זהות זאת ולספק ידע לקבלת החלטות בתחום, לרבות ביחס לאפשרויות ההתמקצעות של התפקיד והמדיניות כלפי המעסיקים.

לקריאה על שיטות המחקר, הממצאים והמסקנות, לחצו כאן 

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו והכירו את התכנית מקרוב