הצד השני של המטבע- יצירת סביבה ארגונית מאפשרת
כאשר אנו באים לבחון את מקומו של צרכן נותן שירות בתוך מערך השיקום, נהוג לרוב להתייחס לנקודת מבטו של העובד – הצרכן נותן השירות. דובר רבות אודות מורכבות השינוי התפיסתי הנדרש מהעובד, שכן היותו מתמודד (חשוף או שאינו חשוף) נוכחת בסיטואציה מראשית העסקתו בתחום השיקום. המעבר התדיר בין היותו צרכן שירות או מתמודד לבין היותו נותן שירות – איש שיקום, היא משימה מאתגרת ביותר, שדורשת מיומנות רבה (סינגר, 2010). סוגיות ודילמות רבות עולות בהקשר של צרכנים נותני שירות כבר מרגע הבחירה לעבוד בתחום השיקום, דרך מעמד ראיון העבודה, הקליטה לעבודה ולאורך שלבי ההעסקה השונים. אחד האתגרים העמודים בפנינו הוא לפצח את מקור הקשיים דווקא מצג הגורם המעסיק כדי לסייע בהבנה מעמיקה יותר של התחום ובמציאת דרכים לשפר תהליכי העסקה של צרכנים נותני שירות.
להמשך להמשך